Friday, September 26, 2008

שנת הלימודים מתקרבת וכבר אין לי כוח

אוחחח
שנת הלימודים עומדת לחזור ולי אין שם רסיס מוטיבציה להצטרף אליה.

אם זה היה תלוי בי ולא בהורים הפולנים שלי- ממזמן הייתי כבר ממשיך הלאה.
תמיד לימדו אותי לבדוק מה האלטרנטיבות.
ואלו מסתבר לא חסרות:
החל מנסיעות לחו"ל ושמעתי שורד נוסעת לחודש חודש עם זוגתה. ועוד לארה"ב... אלוהים נותן אגוזים.... בעצם למה אני כותב ככה? לא מגיע לה? אחושילינג מגיע לה...
אבל מה איתי?
גם נוגה נוסעת לצרפת. לפחות ממנה אני אקבל כמה נקניקים סבירים.
גם המזרח הרחוק קורץ לא מעט... ודרום אמריקה.... אוחחחח מה שאפשר לעשות במקום ללמוד....

יש גם את האופציה השנייה שבכלל פונה לתחום החיים המעשיים - והיא להתחיל לעבוד - אבל זה כבר נוגע לתחום הלימודים שלך באוניברסיטה. ועל זה נרחיב בפוסט הבא.

אבל לחזור ללימודים- ממש לא ב.. שלי.
בכל מקרה אני אשתדל לכתוב על החוויות של לחזור ללימודים באוניברסיטה.
אני מאמין שיש הרבה מאוד אנשים שעושים את זה ואשמח לתגובות מהם- או לשתף את החוויות שלהם בבלוג הזה.

בכל מקרה אחזור בקרוב..

No comments: